najniže cene konvergiraju zajedno do tačke u kojoj izgledaju kao
trougao.
Tokom ove formacije se događa to da tržište stvara niže vrhove i viša dna.
To znači da ni kupci ni prodavci ne guraju cenu dovoljno daleko kako bi postigli jasan trend.
Ako je to inače borba između kupaca i prodavaca, onda je ovo nerešeno.
Ovaj tip aktivnosti se naziva konsolidacija.
[You must be registered and logged in to see this image.]
Na gornjem grafikonu možemo videti da ni kupci ni prodavci nisu uspeli
gurnuti cenu u njihovom smeru.
Kada se to dogodi dobićemo niže vrhove i viša dna.
Kad te dve padine dođu bliže jedna drugoj, očekuje se proboj (break-out).
Ne znamo u kojem smeru, ali znamo da će do proboja doći.
Na kraju, jedna strana će se predati.
Pa kako bismo onda mogli iskoristiti ovu situaciju?
Jednostavno.
Možemo postaviti naloge iznad linije nižeg vrha i ispod linije višeg dna.
Budući da znamo da će cena probiti, možemo jednostavno postaviti naloge
bez obzira na smer tržišta.
[You must be registered and logged in to see this image.]
U ovom primeru, ako smo stavili nalog iznad linije nižeg vrha, lepo bi zaradili.
Ako ste postavili drugi nalog ispod linije viših dna, onda bi ga poništili (bez gubitka) nakon što se prvi nalog izvrši.