Kada cena tokom određenog perioda oscilira između dve paralelne linije trenda, ona formira tzv. kanal.
Kada cena dodirne gornju liniju (liniju koja formira kanal), to se može iskoristiti kao signal za prodaju, a kada dodirne donju liniju (trenda), signal za kupovinu. Za razliku od proboja linije trenda što singalizira moguću promenu trenda, proboj linije kanala (Channel line) označava očekivano ubrzanje preovlađujućeg (aktuelnog) trenda.
Sa druge strane, kada cena ne uspe da dostigne liniju kanala, to označava da aktuelni trend polako gubi na intenzitetu i da u sledećem koraku može doći do proboja donje linije kanala i promene trenda.
Postoje određena pravila trgovanja u pogledu kretanja cene između linija podrške i otpora,kanala, kao i probijanja istih. Naime, probijanje ili odbijanje od važnih linija pruža mogućnost prvoklasnog trejda, ukoliko je podržano drugim indikatorima. Drugo, veća je šansa da se cena odbije nego da probije važnu liniju.
Što duže cena pokušava da probije neku važnu liniju, veća je šansa da će je i probiti. Što je više pokušaja i što oni duže traju, to će probijanje važne linije biti eksplozivnije.
- graf:
- [You must be registered and logged in to see this image.]
Kada cena dodirne gornju liniju (liniju koja formira kanal), to se može iskoristiti kao signal za prodaju, a kada dodirne donju liniju (trenda), signal za kupovinu. Za razliku od proboja linije trenda što singalizira moguću promenu trenda, proboj linije kanala (Channel line) označava očekivano ubrzanje preovlađujućeg (aktuelnog) trenda.
Sa druge strane, kada cena ne uspe da dostigne liniju kanala, to označava da aktuelni trend polako gubi na intenzitetu i da u sledećem koraku može doći do proboja donje linije kanala i promene trenda.
Postoje određena pravila trgovanja u pogledu kretanja cene između linija podrške i otpora,kanala, kao i probijanja istih. Naime, probijanje ili odbijanje od važnih linija pruža mogućnost prvoklasnog trejda, ukoliko je podržano drugim indikatorima. Drugo, veća je šansa da se cena odbije nego da probije važnu liniju.
Što duže cena pokušava da probije neku važnu liniju, veća je šansa da će je i probiti. Što je više pokušaja i što oni duže traju, to će probijanje važne linije biti eksplozivnije.